2-dagers svømmestevne på Husnes

Ett knippe svømmere fra A og B partiet

Svømmegruppa i Trio har i helga arrangert sitt årlige todagersstevne. Oppunder 300 svømmere og over 200 heat ble unnagjort i svømmehallen.

Dugnadsånden lever

Da vi startet på fredagen, hadde vi foran oss ei helg i sammen med 283 andre svømmere veldig mange foreldre og funksjonærer. I løpet av lørdagen og søndagen skulle det gjennomføres 1078 starter fordelt på 204 heat. Altså var det travelt på hele støtteaperatet som var i sving, fra stevneansvarlig, kiosk, kjøkkenpersonell, tidtakere, dommere, data, starter, premieutdelere, lagledere, nattevakter og reinholdspersonale, og alle foreldre som gjorde sin innsats. Samt Røde Kors, som gjorde att alle var i trygge hender.

I løpet av stevnet hadde mange mindreårige svømmere fra rekruttpartiene sin debut som deltaker på ett 'ordentlig' svømmestevne. Triosvømmerne tok godt for seg av medaljer i de øvelsene de stilte opp i, og det ble satt mange personlige rekorder.

Samlingsplass

Vi i svømmegruppa i Trio vil takke ALLE personer/foreldre som hjalp oss å få dette flotte årvisse stevnet vel i havn. Og vi vil takke sponsorer som støttet oss økonomisk og materialistisk: Dimmelsvik bil, Husnes Røyr AS, Husnes Storsenter, Kvinnherad Libris, HMR, Husnes Motor, Vibe, Husnes Hotell, Sport 1 Husnes Sport, You-Who, Kvinnheringen, Grenda, Yngves Konditori, Sparebanken Vest, Capri, Sør-Norge Aluminium, Tango kløpparen, Expert, Frodes Fargehandel, Reins Maskinering, Peppes Pizza Husnes, T.Hansen reklame og Tannlege Per Henrik Opdal.

Med vel gjennomført hilsen oss i Trio svømmegruppe.

Resultatliste for Trio sine svømmere ligger vedlagt nederst i artikkelen.

Bilder og Tekst: Hans Haukland.

tiltider trangt om plassen

Spente tilskuere

oppvarming

.

Marius Mælen Haukland lurer på om han har vunne noen premier

.

Astrid Helene Fagerheim og Victoria Frøyland fikk sine velfortjente premie.

Resultater (Word-format)