Kvednabekkjen: No går det på fram!

No tek Kvednabekkjen til å ta form. Oppå pukklaget skal leggjast eit 10 cm gruslag.

Det skjer raskt no, på Kvednabekkjen. Onsdag var pukklaget lagt ut og torsdag startar truleg utlegginga av berelaget med sand. Onsdag kveld kom også dei to første trailarane med sand og gummigranulat som skal leggjast i kunstgraset.

Onsdag kveld kom første lasta med sand og gummi. Oddmund Røssland lossar big-bagane.

Den store haugen med pukk var ferdig utlagt på onsdag. Pukklaget har ein storleik på 32- 64 mm . Torsdag startar truleg utlegging av berelaget som har ein korning på 0- 16 mm . Mit ut i neste veke skal berelaget vera ferdig lagt, og i slutten av den veka kjem arbeidslaget som skal asfaltera ut mot murane som går rundt banen.

Oppå berelaget blir det lagt geoduk før kunstgraset vert rulla ut. Kunstgraset kjem i rullar på 4 meter breidde. Det kjem 30 slike rullar. Graset skal rullast ut frå side til side. Kvar rull er om lag 68 meter .

Onsdag kveld kom dei to første trailarane med sand og gummigranulat. Det kjem 8 trailarar til før vi har fått nok sand og gummi. Den fine sanden skal jobbast ned i botn på kunstgraset, om lag 2 cm tjukne. Gummiganulaten leggjast oppå sanden, den og i om lag 2 cm tjukne. Når gummigranulaten er ferdig utlagt, er banen ferdig og kan takast i bruk straks.

Banen er ferdig merka med med kvite strekar for full banestorleik. Det er merka for hjørnene for to 7-ar banar. 7-arbanane skal merkjast med spraymaling.

Medan dette arbeidet pågår, skal Trio setja opp gjerde og byggja tribune.

Offisiell opning vil truleg finna stad søndag 11. juni. Meir om opninga seinare.

- Svein R.